جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان  ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا

جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا

سخنان سنگین ، جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا ، حرفهای بزرگان ، جملات پند آموز ، جملات قصار بزرگان ، جملات حکیمانه ، ارد بزرگ ، پند حکیمانه
جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان  ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا

جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا

سخنان سنگین ، جمله های پندآموز ، سخنان بزرگان ، جملات آموزنده ، جملات کوتاه زیبا ، حرفهای بزرگان ، جملات پند آموز ، جملات قصار بزرگان ، جملات حکیمانه ، ارد بزرگ ، پند حکیمانه

کمک استاد در هنگام آزمون

گیلدا :

من دختری موفق در تحصیل هستم طوری که حتی در المپیادهای ریاضی کشوری جز ده رتبه ی اول شدم. زمانیکه در یک موسسه برای شرکت در کلاس شرکت میکردم استادی داشتم که سطح اطلاعات بالایی داشت و من هم تمام تلاشم را میکردم از اطلاعات ایشان نهایت استفاده را ببرم و تمام سوالات مشکل را از ایشان میپرسیدم ایشان هم از روی آزمونهایی که ازما میگرفتند و با توجه به درصدهای من که از همه بالاتر بود به من بیشتر توجه میکردند و طی یک جلسه که دیدند سوالاتم فراوان است ایمیلشان را به من دادند تا سوالات را بپرسم.در سومین آزمون ایشون آمدند بالای سر من و همراه پشتیبان مرا به علت سرعت زیاد در حل تحسین کردند که ناگهان با دست به گزینه ای اشاره و زیر لب گفتند که آن درست است.چهار ماه گذشت و من فقط سوالات خود را محترمانه میپرسیدم و دیگر بعد چهار ماه در کلاس شرکت نکردم بنا به درخواست آموزشگاه به علت سطح علمی بالای من کلاس خصوصی برگزار میشد برایم.وهمین رفت و آمد هایم به کلاس خصوصی و توجهات و پخش شدن اینکه استاد ایمیلشان را در اختیار من گذاشتند توسط دا

نش آموزان باعث شد دوستانم که توجه خاصی به استاد داشتند از من دوری کنند و در مدرسه شایعه های زیادی پخش شد و مشکلات زیادی برایم بوجود آمده حتی کادر مدرسه هم از دست من عصبانی شدند و اگر سابقه تحصیلی خوب من نبود حتما تنبیه میشدم. من چطور باید چنینی وضعی رو درست کنم؟آیا این حقیقت داشته که استاد توجه خاصی به من داشته که حتی سر جلسه آزمون سوالی را فقط به من نشان دادند در حالی که بسیار استاد سختگیری هستند؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
پاکترین آدم هم ، دشمنان بسیار دارد . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۱۱
زمان گذراست سخت نگیرید و زیاد بر روی رویدادهای ریز حساس نباشید مهم آن است که شما انسانی پیشرو و توانمند هستید در طی زندگی هر آدمی از این رویدادها بسیار رخ می دهد . مهم آن است که شما همچون آب پاک و زلال هستید . توانمندی شما خود به خود برای دیگران چالش برانگیز و سبب حسادت است از این روی به محض کوچکترین حرف و سخنی بلوا به پا می شود . کوشش کنید دیگر از این اتفاقات برای اطرافیان و همکلاسی های خویش چیزی نگویید و پاسخی هم به پرسش های آنها در این ارتباط و موارد مشابه ندهید . در مورد کاری که آن استاد کرده اند هم چندان حساس نباشید چون بارها و بارها از این اتفاقات روی داده و می دهد ! اساتید دوست دارند شاگردانشان نمرات بهتری بگیرند و هنگامی که اشتباه شما را می بینند روان و مهرشان آزرده می شود و اینگونه رفتار می کنند این ها هم از شیطنت های خنده آور زندگی برخی از اساتید ماست .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, شیطنت اساتید, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, great orod bozorg

پس از خواستگاری سر سنگین شد

رضا :

Salam
Pesari hastam 29 sale,daneshgoye phd riazi.
Alaghemande dokhtari shodam,vali motvageh alaghemandi motaghebele ishan nashodam
Ta akhiran, bad az 3 sal
Vali ta kami ebraze alaghe kardam, va sohbate ezdevag kardam
Sarsangin shodeh ast
Aya raftareshan togihi darad?
Dosteshan daram amma azyat nemishavam
Payandeh bashid




پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

اگر براستی او را می خواهید و فکر می کنید او همانی است که می خواهید به شکل رسمی از خانواده اش خواستگاری اش کنید . خود را درگیر برخوردهای احساسی نافرجام با او نکنید . بسیاری از خانم ها وقتی پی به علاقه شخص دیگری می برند همین برخورد را می کنند . برای خلاصی از افکار گوناگون از مادرتان بخواهید با مادر ایشان صحبت کنند .



رضا :

ارزوى طول عمر و سلامتى ان استاد مهربان را از دادار بى همتا خواستارم


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

سپاس از مهر شما


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, ازدواج, کتاب سرخ RED BOOK, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

ذهن آدم چقدر می تواند در زندگی واقعیش تاثیرگذار باشد ؟

سوال من اینه که افکار ذهن ادم چقد میتونه تو زندگی واقعیش ظاهر بشن؟

اصلا چیزی بنام قانون جذب وجود دارد ؟ واین درست است یا نه؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

جام زندگی را ، تنها با می مهر و دوستی پر کن . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۴۵
توانایی در میزان مهر ماست . قانون جذب و قدرت ذهن و … را فراموش کنید که همه آنها بازی با واژگان است . این قوانین از آدمی انسانی گوشه گیر و … می سازد . آدمیان تنها زمانی به سوی هم کشیده می شوند که مهربانی و دوستی می بینند .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, قانون جذب, کتاب سرخ RED BOOK, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, great orod hakim